Házirend

A Csodavölgy Apartmanok üdvözli Önt vendégei körében.

-A megadott érkezési/elutazási időpontban a tulajdonos vagy az apartman  képviselője jelen van (igény esetén)

-24 órás ügyeleti szolgáltatás telefonon: +36 70 619 4512

-Takarítás hetente egyszer ágynemű és törölköző cserével

1. Érkezéskor a bejelentés miatt kérjük megmutatni személyes dokumentumaikat (útlevél vagy fényképes igazolvány) és átadni a helyszínen fizetendő összeget, ami a szállás foglalóként átutalt és levont díjából és a helyi IFA mindenkori összegéből áll.
A szálláshely az érkezés napján 14 órától, az elutazás napján délelőtt 11 óráig áll rendelkezésre. Egyéb lehetőségek előzetes egyeztetés alapján, rugalmasan intézhetők.

2. A szálláshely végleges elhagyásakor a kulcsot le kell adnia szállásadó részére. Ennek időpontjáról előre tájékoztassa a szállásadót!

3. A megegyezett időpont előtti elutazást csak kivételes esetben térítünk vissza.

4. Az apartman elhagyásakor az átvett TV, légkondicionáló kapcsolókat vissza kell adni.
Az apartman elhagyásakor az ablakokat kérjük bezárni, és a klímát kikapcsolni!

5. A szálláshelyet csak az előre egyeztetett létszámban vehetik igénybe a vendégek.

6. A szállásadó jogosult – előzetes bejelentés nélkül – ellenőrizni, hogy a szálláshelyen az előre bejelentett illetve kifizetett létszámban tartózkodnak-e a vendégek. Az ellenőrzés nem járhat a vendég zaklatásával és az ellenőrzés, takarítás során a vendég személyiségi jogai tiszteletben tartásával kell eljárni.

7. A vendégeink látogatót nappal (8 és 20 óra között) a szállásadóval történő előzetes egyeztetéssel fogadhatnak.

8. Háziállatot tilos az apartmanba bevinni.

9. A tulajdonosoknak jogukban áll lemondani a szállást, ha a vendég nem tartja be a házirendet, ha megbontja a békét. Minden vita, amit nem lehet megbeszélni egymás között Polgári Peres úton kerül rendezésre!

10. Az átadott kulcsok esetleges elvesztése esetén a vendégek kötelesek azt haladéktalanul jelezni és annak árát, illetve a zárcserét a szállásadónak megtéríteni.

11. A vendégek által a nem rendeltetésszerű használattal okozott kárért a vendégek anyagi felelősséggel tartoznak, a kárt közvetlenül meg kell téríteni a szállásadónak.

12. Amennyiben a tartózkodás alatt a vendégházban, szobával kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, kérjük, haladéktalanul értesítse arról a szállásadót. Utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

13. A szálláshelyen hagyott értékekért a szállásadó nem vállal felelősséget.                                                                                                                                                                            

14. Amennyiben a vendég 30 napon túl tartózkodik a szálláshelyen, arra külön
megállapodás vonatkozik.

15. Az Apartmanba történő be- és kijutást a szállásadó biztosítja a kulcsok átadásával.

16. Szobafoglalás esetén a szállásadó megmutatja azokat a helyiségeket, amelyeket a vendégek használhatnak, illetve tájékoztatást ad az általa biztosított szolgáltatásokról.

17. A szállásdíj tartalmazza a közüzemi díjakat és egyéb rezsi költségeket, az ágyneműt huzattal, törülközőket, fürdőszobai bekészítést, kávékapszula és tea bekészítést, egy héten túli tartózkodás esetén heti ágyneműcserét, valamint a végső takarítást.

18. Tűz esetén az apartmanban talál poroltó készüléket, azonnal kezdje a mentést és hívja a tűzoltókat 105-ös számon, majd azt követően a szállásadót!

21Az apartmanban dohányozni tilos! A dohányzás az udvaron a kijelölt helyen történhet!

22. A háztartási szemét gyűjtése a konyhában található szemetesben lehet.
Amennyiben azok megtelnek az udvaron lévő kukába helyezzék el azokat!

23. Az apartman jól felszerelt konyhával rendelkezik. Kérjük a tisztaságra ügyelni! A mikrohullámú sütőbe fémet tartalmazó edényt ne tegyen be!
Az elektromos berendezéseket ne hagyja áram alatt, amikor használaton kívül van!

WIFI: Csodavolgy_apartmanok

Bármilyen kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére!

Jó pihenést kívánunk!

Holló Család

+36 70 619 4512

csodavolgy@gmail.com